Szállítás és Fizetés

Itt áttekintheti az Önnek megfelelő szállítási és fizetési módot! 

Szállítási lehetőségek:

Szállítás a megadott címre

 

Szállítási költség

Futárszolgálat - GLS

2 kg-ig

1 809 Ft

Futárszolgálat - GLS

3 kg-ig

1948 Ft

Futárszolgálat - GLS

5 kg-ig

2230 Ft

GLS utánvét díja


+799 Ft

Magyar posta (MPL) Házhozszállítás

 10 kg-ig

1 990 Ft

Magyar posta (MPL) utánvét díja


490 Ft

Szállítás átvételi pontra

GLS csomagautomatába, csomagpontra történő kézbesítés

 2 kg-ig

1509 Ft

GLS csomagautomatába, csomagpontra történő kézbesítés

3 kg-ig

1648 Ft

GLS csomagautomatába, csomagpontra történő kézbesítés

5 kg-ig

1930 Ft

Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve:


990 Ft

 

GLS

  • A csomagot az GLS Hungária Kft. futárszolgálat kézbesíti.
  • A kézbesítés várható ideje a megrendelés napjától számított 2-3 munkanap.
  • A csomag elküldéséről és nyomon követhető csomagszámáról e-mailben tájékoztatjuk.
  • Ha ezt a szállítási opciót választja, kérjük, adja meg telefonszámát, hogy a futárszolgálat dolgozója felvehesse Önnel a kapcsolatot.

Magyar Posta

  • A kézbesítés várható ideje a megrendelés napjától számított három munkanap.
  • A csomag elküldéséről és nyomon követhető csomagszámáról e-mailben tájékoztatjuk.
  • Sikertelen kézbesítés esetén az értesítőben szereplő postán átveheti csomagját. A csomagot maximum 7 napig veheti át a postán.

GLS csomagpont

  • A kézbesítés várható ideje a megrendelés napjától számított 2-3 munkanap.
  • A GLS SMS-ben és/vagy e-mailben értesíti, amint a csomag készen áll az átvételre.
  • Az értesítést követően a csomag 5 munkanapon belül vehető át.
  • Az utánvét fizetési lehetősége minden átvételi ponton lehetséges, bankkártyás fizetés viszont nem minden átvételi helyen biztosított.
  • További tájékoztatásért kérjük, látogasson el a https://gls-group.com/HU/hu/csomagpont/csomagatvetel weboldalra.

Szállításról általában

·       Minden termék a készlet erejéig érvényes.

A megrendelés leadását követően 1-3 munkanapra van szükségünk a rendelés feldolgozásához.

A feldolgozás után a megrendelés feladásra kerül és az átlagos szállítási nap szintén 1-3 munkanap.

Arra törekszünk, hogy a rendelési és szállítási folyamatot vásárlóink számára a lehető legkényelmesebbé tegyük.

Noha minden erőfeszítést megteszünk az áruk kézbesítéséért a megadott napon, nem garantálhatjuk az adott napon történő szállítást, és nem vállalunk felelősséget az ezen a határidőn kívüli szállításokért. Nem vállalunk felelősséget az egyéb felmerülő költségekért, amelyek a meghiúsult vagy késedelmes szállítások miatt merülnek fel.

A termék kiszállításakor, felkérhetik aláírásra, amellyel Ön tudomásul veszi, hogy a terméket megkapta.

Fenntartjuk a jogot, hogy bármikor leállítsuk a szállítást, beleértve a kiszállítást is, ha arra gyanakszunk, hogy a tranzakció csalás lehet.

Ha bármilyen kérdése és észrevétele van, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk!

 

 

Fizetési módok

Bankkártyás fizetés

 

  • Nagyon kényelmes fizetési opció.
  • A rendelés befejezése előtt közvetlenül a kosárban kitölti a kártya adatait.
  • Sikeres tranzakció esetén a fizetés azonnal megtörténik és a csomagot legkésőbb a következő munkanapon kiszállítjuk.
  • Bankkártyás fizetéshez a 3D Secure protokollt használjuk. Munkatársainknak nincs hozzáférése bankkártyája adataihoz, ezeket csak a bank kezeli.

Utánvétel

 

  • A fizetés kézbesítéskor történik. A pénzt a posta vagy a futárszolgálat dolgozójának adja át, amikor átveszi a csomagot.

Google Pay

 

  • A Google Pay szolgáltatással online módon fizethet a fizetésre vonatkozó adatok megadása nélküli is.
  • A Google Pay alkalmazás a valódi bankkártya helyett a virtuális számla számát küldi el a kereskedőnek, így a fizetésre vonatkozó adatai biztonságban vannak.
  • Az online fizetés céljára a bankkártya adatait el kell menteni a saját Google fiókjába vagy a Google Chrome webböngészőbe.
  • Olvassa el további információkat a Google Pay szolgáltatásról!

 

Ha károsodott csomag érkezik?

Attól függetlenül, hogy melyik szállítási opciót választotta, előfordulhat, hogy károsodott a csomagja. Ebben az esetben:

  • Minden csomagot vizsgáljon meg alaposan! Ha a csomag fizikailag károsodott, ne vegye át.
  • Ha van rá lehetőség, nyissa ki a csomagot és vizsgálja meg tartalmát a futár, vagy az átvételi pont személyzete jelenlétében.
  • Ha a csomag tartalma károsodott, azonnal reklamálja.
  • Amennyiben a csomag átvétele után veszi észre a károsodást, a szállító nem köteles elismerni a reklamációt.